انتشار فراخوان مسابقه عکس تئاتر سی و‌هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر

انتشار فراخوان مسابقه عکس تئاتر سی و‌هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر

 دبیرخانه سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، فراخوان مسابقه عکس تئاتر این رخداد هنرهای نمایشی را منتشر کرد. این مقدمه خبری است به نقل از دبیرخانه این رویداد که در اختیار رسانه‌ها قرار گرفت و متن کامل آن را در ادامه می‌خوانید:

 مقررات و ضوابط شرکت در بخش مسابقه عکس تئاتر سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر اعلام شد.
آخرین مهلت ارسال آثار به این بخش از جشنواره سی و هشتم، ۱۴ آبان ماه سال جاری اعلام شده است. همچنین انتخاب و داوری آثار ۲٠ آبان ماه صورت می گیرد و نمایشگاهی از آثار منتخب نیز همزمان با جشنواره در تاریخ ١٢ بهمن ماه آغاز به کار خواهد کرد. برگزیدگان نیز در آیین اختتامیه جشنواره معرفی می‌شوند.

جزییات فراخوان و فرم حضور در مسابقه عکس تئاتر در سایت سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به نشانی www.fitf.theater.ir قرار گرفته است. همچنین کانال تلگرام جشنواره Fajrchannel37 و آدرس صفحه اینستاگرام این رویداد38thfadjrtheaterfestival است.

سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به دبیری نادر برهانی‌مرند ١٠ تا ٢٠ بهمن ماه امسال در ٨ بخش «نمایشنامه‌های صحنه‌ای»، «نمایش‌های خیابانی»، «دیگرگونه‌های اجرایی»، «تئاتر ملل»، «مسابقه نمایشنامه‌نویسی»، «مسابقه و نمایشگاه عکس و پوستر تئاتر»، «کارگاه‌ها و نشست‌های تخصصی» و «به علاوه فجر» برگزار می‌شود.

رویداد های مرتبط با: انتشار فراخوان مسابقه عکس تئاتر سی و‌هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر