فراخوان جشنواره تئاتر آرخه

فراخوان جشنواره تئاتر آرخه

به نقل از روابط عمومی جشنواره‌ تئاتر ملی آرخه، بنابر درخواست هنرمندان تئاتر از سراسر کشور مبنی بر اینکه نمایش‌های صحنه‌ای مرتبط با موضوعات نخستین جشنوارۀ ملی آرخه؛ انسانم آزوست امکان حضور در این دوره را داشته باشند، پس از بررسی های به عمل آمده، چنین تصمیمی اتخاذ شد.
 بناتر تصمیم رضا آشفته، دبیر نخستین جشنوارۀ ملی آرخه؛ انسانم آرزوست، نمایش‌هایی که تاکنون در سال جاری و سالهای گذشته اجرای عمومی داشته‌اند می توانند بارعایت موازین جشنواره سراسری تئاترآرخه، فیلم نمایش خود را تا ۱ تیرماه ۹۸ به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
متقاضیان حضور در جشنواره ملی آرخه؛ انسانم آرزوست، باید تا یکم تیرماه سه نسخه دی. وی.دی از تولیدات نمایشی شان را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
راه های ارتباطی با دبیرخانه جشنواره: ۰۲۱۸۸۹۹۳۵۵۳ و ۰۲۱۸۸۹۹۳۵۵۲ و شماره تماس ۰۹۱۲۳۸۸۴۶۳۴ برای پاسخگویی به صورت آنلاین از طریق واتسپ و تماس بصورت ۲۴ ساعته پاسخگوی شرکت کنندگان خواهد بود.
نخستین جشنواره سراسری تئاتر «آرخه»، با شعار «انسانم آرزوست» در بخش خصوصی با برنامه ریزی و سیاست گزاری های تئاترون آرخه، با همکاری موسسه فرهنگی _ هنری چند منظوره خوش نگار و با دبیری رضا آشفته منتقد از تاریخ ۲۰ تا ۳۰ مرداد 98 در تهران برگزار خواهد شد.

 

منبع:ایران تئاتر

رویداد های مرتبط با: فراخوان جشنواره تئاتر آرخه