۱۰ شهریورماه آخرین مهلت ارسال آثار بخش نمایشنامه‌نویسی

۱۰ شهریورماه آخرین مهلت ارسال آثار بخش نمایشنامه‌نویسی

دبیرخانه بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان اعلام کرد ۱۰ شهریورماه آخرین مهلت ارسال آثار بخش نمایشنامه‌نویسی خواهد بود. این مقدمه خبری است به نقل از روابط عمومی این رویداد که متن کامل آن را در ادامه می‌خوانید:

۱۰ شهریورماه مهلت ارسال آثار بخش نمایشنامه‌نویسی بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان به پایان می‌رسد و این تاریخ به هیچ وجه تمدید نمی‌شود. آثار ارسالی این بخش نمی‌بایست تا پیش از این در جشنواره‌ها و مسابقات نمایشنامه‌نویسی برگزیده شده یا به چاپ رسیده باشند.

 به نمایشنامه‌های برگزیده به تشخیص هیئت داوران جوایزی در مراسم اختتامیه اهدا و در صورت تصویب شورای علمی و انتشارات، برای چاپ آثار منتخب اقدام خواهدشد. همچنین به تشخیص هیئت داوران یکی از نمایشنامه‌های برگزیده در طول برگزاری جشنواره توسط گروه‌های نمایشی در جلسات کارگاهی و آموزشی خوانش می‌شود.

 متقاضیان برای حضور در این بخش می‌بایست فرم تقاضای حضور ، چهار نسخه (DVD) اثر در قالب PDF ، خلاصه نمایشنامه  در یک صفحه  ۴A  و یک قطعه عکس پرسنلی را به دبیرخانه ارسال  کنند.

نشانی دبیرخانه برای ارسال آثار همدان، بولوار بعثت، جنب پارک مردم، مجتمع فرهنگی سینمایی شهیدآوینی، دبیرخانه ی  جشنواره بین المللی کودک و نوجوان به کد پستی: ۶۵۱۶۹۳۳۶۳۴ و شماره  تماس: ۰۸۱۳۲۵۱۲۱۱۸ است.

 بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان به دبیری مجید قناد با  شعار « کودک، طبیعت، تئاتر » آبان ماه ۱۳۹۸ در همدان برگزار می‌شود.

رویداد های مرتبط با: ۱۰ شهریورماه آخرین مهلت ارسال آثار بخش نمایشنامه‌نویسی